Домашня » Блог про Аліекспрес українською » Підтвердження отримання товарів на Aliexpress: як і навіщо

як підтвердити отримання посилки на Аліекспрес

Підтвердження отримання товарів на Aliexpress: як і навіщо

Ви тільки що отримали довгоочікувану покупку з Китаю. У добросовісного покупця, який робив замовлення вперше, відразу ж виникає питання «Як підтвердити отримання посилки на Аліекспрес».

Інструкція для підтвердження отримання посилки з Китаю

Отже, після отримання товару, перейдіть в розділ «Мої замовлення».

Мої замовлення

Потім вибирайте потрібне замовлення і натисніть на клавішу «Підтвердити отримання товару».

Підтвердити отримання товару

Після цього ви зможете оцінити швидкість доставки, відповідність розміру і інші характеристики товару. Вам також запропонують залишити відгук. Звичайно, можна нічого не писати. Але ваш фідбек – це допомога для інших покупців, які також хочуть зробити покупку в цьому магазині.

Підтвердити отримання посилки на Аліекспрес: кому і для чого це потрібно

Насправді, підтвердження прибуття посилки потрібно не тільки продавцю, але й самому покупцю. Звичайно, навіть якщо ви не вказуєте на сайті, що посилка до вас прибула, після закінчення певного строку, операція буде закрита автоматично. Але ваше мовчання – це зайве хвилювання для продавця, через яке він буде завалювати вас додатковими повідомленнями та листами. А коли угода закриється, магазин автоматично отримає 5 зірок, тобто максимальну оцінку. Погодьтеся, що це несправедливо, якщо вам прислали річ поганої якості.

Крім того, на Aliexpress за замовлення і фідбеки ви підвищуєте власний рейтинг. В принципі, він дає мало переваг. Але, якщо ви дуже активний шопоголік і звикли робити покупки на великі суми, то високий рейтинг дозволить вам отримати VIP-статус. Крім того, продавці також мають право ставити вам негативні оцінки, що може стати причиною занесення вас у чорний список. Після цього, будь-який магазин залишає за собою право відмовити вам в обслуговуванні.

Отже, якщо ви вирішили підтвердити отримання посилки на Аліекспрес, робіть це лише після розпакування посилки. Навіть якщо до вас прийшло повідомлення про прибуття замовлення на пошту, це ще не означає, що в коробці лежить те, що вам потрібно.

Як змінити оцінку і відгук про товар

Покупець може протягом 30 днів виправити свою оцінку товару і його опис, після того як фідбек був відправлений. Але важливо врахувати, що у користувача є можливість змінювати тільки погані оцінки на більш позитивні. Щоб доповнити свій відгук:

  1. натисніть на «Мої замовлення»;
  2. перейдіть по вкладці «Управління замовленнями»;
  3. натисніть на «Доповнити відгук».

Як змінити відгук на Aliexpress

Врахуйте, що текст фідбеку не повинен перевищувати 1000 символів.

Чи завжди необхідно виправляти відгуки

Часто продавці просять своїх клієнтів змінити негативну оцінку на більш позитивну, пропонуючи натомість повернення грошей, подарунок, знижки чи інший товар. Але не варто піддаватися подібним провокаціям, адже піднімаючи рейтинг магазину, ви вводите в оману інших покупців. Крім того, якщо при отриманні посилки ви побачили дефект на товар, відразу ж відкривайте спір. Вирішити його в вашу користь та повернути гроші допоможе відео розпакування. Як зняти такий ролик, читайте тут.

Таким чином, підтвердити отримання посилки на Аліекспрес дуже просто і не вимагає багато часу. А якщо ви також поставили об’єктивну оцінку і написали інформативний відгук про купівлю, інші клієнти магазину зможуть зорієнтуватися в якості товару у даного продавця.

(Без рейтингу)
Loading...