🔥🔥🔥 Розпродаж День Народження AliExpress. Топ знижки, коди $5-$80 + купони

Як відкрити та вести суперечку на Aliexpress

Розповідаємо як відкрити суперечку на Аліекспрес у 2024 році. Ви дізнаєтесь, коли можна відкривати спір, навіщо це робити, як загострити, продовжити, скасувати та відкрити повторно.

Якщо ви не можете знайти свої суперечки – всі вони знаходяться отут:

Відкриті суперечки мають великий вплив на продавців Aliexpress. Якщо ваш товар не прийшов або не відстежується дуже довго – відкривайте спір.

Коли доставлена річ не відповідає опису, у неї погана якість, вона зламана або має інші характеристики, ніж були в описі товару – все це теж причини починати суперечку.

Суперечка (спір або диспут) – офіційний розгляд на рахунок вашої покупки в магазині, до якого залучається адміністрація інтернет-супермаркету, яка і буде вирішувати, хто правий. Такий процес вирішує, чи є у вас підстави щось вимагати у продавця (грошове відшкодування суми замовлення, обмін товару).

Якщо говорити простими словами, спір Аліекспрес це гарантія вашої захисту від обману. Він передбачений, якщо покупець не отримав своє замовлення або незадоволений товаром. Адже aliexpress дуже великий і тут тисячі магазинів. Хоча більшість з них чесні, трапляються й шахраї.

Кожне замовлення має термін захисту, і цей термін дозволяє відстояти свої права, якщо вони були порушені одним з магазинів AliExpress. Саме в цей період часу варто відкривати диспут.

Порада: не варто відразу підтверджувати замовлення, після отримання, а почекати і використовувати товар до закінчення часу замовлення.

Вести розгляд справи з продавцями можна як на ПК, так і через мобільний додаток, але перший варіант простіший і кращий.

Як правильно відкрити суперечку на Аліекспрес

Спір ведеться наступним чином: покупець відкриває його – продавець розглядає скаргу і може погодиться (закриття претензії), або не погодиться. Рішення приймає адміністрація сайту, яка зацікавлена в чесності вердикту.

Не варто вдаватися до розгляду скарг з продавцями з будь-якої причини. Багато користувачів починають нервувати, коли не відстежується трек код. Це не завжди причина для хвилювання.

Радимо підготуватися до ведення суперечки завчасно. Коли прийшов товар – великий плюс зняти розпаковування на відео, потім це буде додатковий доказ, якщо товар має недолік або він неякісний.

Безпосередньо перед початком диспуту – складіть грамотний текст зі своїми притензіями до замовлення і підставами на них.

Спір на Аліекспрес про якість товару найскладніший, потрібно мати вагомі докази, а знімання відео з демонстрацією всіх недоліків речі – найкращий пруф. Намагайтеся конкретно і зрозуміло коментувати те, що ви робите на відео. Говоріть англійською і показуйте все, що потрібно для доказу своїх претензій.

Коли відкривати спір найкраще?

Варто стежити за часом захисту замовлення, коли він підходить до завершення (тиждень, або кілька днів до кінця) – оформляйте свої претензії у вигляді диспуту. Але якщо отримана річ вас не задовольняє – відразу ж відкривайте диспут.

Увага! Нещодавно сайт ввів нові алгоритми, які блокують користувачів, що зловживають відкриттям спорів. Про це можна прочитати у статті про блокування акаунту на AliExpress. Тому не радимо користуватись цією опцією дуже часто. Краще попросіть продавця продовжити термін захисту, якщо це ще можливо.

Як відкрити спір на Аліекспрес – покрокова інструкція з скріншотами

Якщо ви зрозуміли, що вашу проблему з покупкою вирішить лише спір Aliexpress, потрібно його відкрити.

Коли можна відкрити спір? Це вийде зробити тільки якщо товар уже в дорозі більше десяти днів і в нього статус «Очікується підтвердження».

Щоб знайти потрібну форму для розгляду переходимо в особистий кабінет – далі Мої замовлення.

Мої замовлення

Знаходимо потрібне замовлення і тиснемо «Відкрити спір».

Спір на Аліекспрес - Кнопка відкрити суперечку

Далі на сторінці відзначаємо товар галочками і тиснемо на кнопку відкриття диспуту на Аліекспрес праворуч.

помилка при суперечці на алі

Увага! Не помиліться і не переплутайте. Іноді люди автоматично натискають кнопку «Підтвердити отримання товару», це помилка і так робити не потрібно.

Ось як виглядає сторінка для відкриття спору на Ali Express:

Сторінка спору на АЛі

На наступній сторінці необхідно вибрати з двох опцій:

  • Тільки повернення
  • Повернення грошей і товару.
основні причини для диспуту на Аліекспресі

Вибираємо перший варіант, якщо хочемо отримати назад гроші. Якщо хочемо надіслати товар назад – другий.

Причини повернення грошей за замовлення на Aliexpress можуть бути двох типів.

У випадку з пунктом «Тільки повернення»:

  • товар не прийшов і вам потрібно повернути гроші
  • річ не відповідає опису – часткове повернення коштів.

Повернення товару і грошей робиться, якщо товар не підійшов вам, і ви хочете відправити його назад у Китай. В цьому випадку потрібно буде оплатити зворотню доставку.

повернення товару і грошей

Отже, вам потрібно вибрати з перерахованих далі опцій.

Суперечка на Аліекспрес, якщо ви отримали товар

Якщо товар до вас дійшов, слід вказати одну з трьох причин чому ви вимагаєте компенсації. Вони вибираються зі списку «Виникла проблема»:

  1. Товар не відповідає опису;
  2. продавець надіслав неправильна кількість одиниць замовлення;
  3. отримана річ пошкоджена і її неможливо експлуатувати.
Суперечка якщо отримали товар

Спір на Aliexpress, якщо ви не отримали товар

Також слід у випадаючому меню Виникла проблема вибрати один варіант з опцій:

  • проблеми з доставкою товару;
  • проблеми з митницею;
  • продавець відправив замовлення на невірний номер.
диспут коли не отримали товар

Слід зазначити, що третій варіант буде найбільш простим для вирішення суперечки на Аліекспрес. Якщо у вас відображається на сервісі трекінгу інша адреса або прийшла помилка про доставку, просто зробіть скріншот і прикріпіть його докази нижче.

Приклад заповнення тексту спору на Aliexpress

У нашому випадку продавець відправив товар на неправильну адресу. Нижче у формі тексту ми описали ситуацію:

Приклад заповнення тексту спору Аліекспрес

Сума повернення зазвичай вказується автоматично. Але, якщо є опції – вкажіть максимальну (повна вартість замовлення речі з доставкою).

Докази при відкритті суперечки

При будь-яких з перерахованих вище варіантів, варто прикріплювати докази. Це можуть бути скріншоти, фотографії і відео. Якщо у вас вони є, обов’язково завантажте докази за допомогою кнопки «Browse»

Докази при суперечці

Далі, щоб підтвердити сам спір і завешити його відкриття натисніть «Відправити».

завершити оформлення спору

Всі інструкції вище повинно бути зрозуміло, як відкрити спір на Аліекспрес. Далі ми розповімо про інші ситуації стосовно розгляду скарг покупців.

Важливі поради для заповнення заявки спору

  1. Не варто вибирати «Немає інформації про відстеження» якщо трекінг код спочатку був, але потім перестав відслідковуватися. Модератори можуть вважати цю причину недійсною.
  2. Пункт «проблеми з митницею» дуже складний для вирішення. Зазвичай це проблема самого замовника і продавець ні в чому не винен.
  3. Всі свої претензії в суперечці краще викладати англійською мовою. Компетентно опишіть вашу проблему, навіть якщо на ваш погляд все зрозуміло з прикріплених матеріалів доказів.
  4. Опис особливо важливий, якщо ваш позов відноситься до якості виробів чи їх комплектації.
  5. Не вважайте, що все буде зрозуміло і очевидно, все ж не шкодуйте написати більше. Вам потрібно довести свою правоту, тому не скупіться на слова і пояснення.
  6. Якщо ви завантажуєте відео, а воно багато важить, радимо стиснути його або обробити.
  7. Посилання на відео докази в спорі можуть не працювати, оптимальний варіант все-таки завантажити ваш відео-огляд розпакування посилки або огляд самого товару.

Відкритий спір на Аліекспрес – статус, зміна, продовження

Відкриті суперечки можуть відбуватися по-різному. Іноді продавець відразу погоджується на компенсацію коштів, а іноді доводиться загострити.

Як перевірити, що спір дійсно відкритий? Потрібно знову перейти на сторінку замовлень і подивитися статус:

перевірка статусу спору

Клікніть по посиланню «Ведеться суперечка» і перед вами буде вікно з схожою інформацією, це і є статус спору:

Статус спору

Далі все залежить від продавця, на його рішення дається 5 днів, в рідкісних винятках більше. Іноді на його згоду потрібно почекати день-два. Якщо він не встиг висловитися з приводу диспуту, він вирішується в вашу користь.

Спілкування з продавцем і листування в суперечці

Варто відзначити, що продавці бояться спору і поганого для себе результату, оскільки це погано відображається на репутації їх магазинів. Тому найчастіше вони переконують вас закрити справу.

Важливо розуміти, що домовленості в листуванні по спору не мають ніякого значення. Не ведіться, якщо продавець попросив вас закрити спір. Зазвичай вони обіцяють дуже багато всього (повне повернення коштів, купу подарунків). Ви не зможете жодним чином змусити продавця виконати свої обіцянки, якщо закрити спір на Аліекспрес після його вмовлянь.

Продавець пропонує відправити товар ще раз

Стандартно в суперечці продавці використовують такий набір дій:

  • Кажуть, що замовлення прийде 100% слід закрити спір і просто чекати – відмовляйтесь
  • Пропонують відправити товар повторно – теж відмовтеся
  • Хочуть повернути всі гроші на PayPal – не варто погоджуватися
  • Нарешті, вони відхиляють ваш суперечку, що означає пропозицію нульового відшкодування.

Не вірте продавцям, вони хитрують і обманюють дуже часто. Якщо представник магазину погодився повторно відправити замовлену річ, а вона при цьому недорога, варто насторожитися. Найкраще відмовлятися від пропозицій і чекати повернення коштів адміністрацією.

Якщо продавець не згодний, то остаточне рішення у суперечці приймають представники Aliexpress. У будь-якому випадку по закінченні процесу ви отримаєте підсумковий результат.

Рішення спору Аліекспрес із хорошим результатом – приклад:

Рішення по спору

Після цього, в статусі проблемного замовлення буде ось така кнопка:

Спір закритий

В яких випадках можна скасувати суперечку на Аліекспрес

Відмінити спір можна тільки в тому випадку, якщо у вас залишився термін захисту замовлення. Якщо ж скасувати спір, у якого закінчився термін захисту, то замовлення закриється. А це означає, що ви вже не зможете наново почати суперечку.

До того, як відмінити спір на Аліекспрес, попросіть спекулянта максимально продовжити час захисту замовлення. Не варто вірити продавцю, самі перевірте, чи дійсно він продовжив захист.

УВАГА! Ніколи не відміняйте спір, якщо час захисту закінчився. Таймер захисту та термін спору – це різні речі!

Якщо ви перевірили термін захисту, і він продовжений – натисніть «Скасувати спору» і ваша справа закриється. Залишиться статус «Спір відмінено».

Загострення спору на Аліекспрес

Продавець може запропонувати рішення, яке вас не влаштовує. Тоді варто загострити спір. У цьому випадку до розгляду проблеми буде залучена адміністрація сайту. Якщо ви не погодилися з пропозицією продавця, то це відбудеться автоматично. Щоб прискорити залучення арбітрів, відхилить пропозицію торговця.

Як повторно відкрити спір на Aliexpress

Отже, ви закрили диспут, але все залишилося як і раніше. Товар не прийшов, а час захисту замовлення знову закінчується. Чи можна повторно відкрити спір в такому випадку? Так, і навіть потрібно. Адже ви не хочете втратити свої гроші.

Дізнайтеся, Як зв’язатися зі службою підтримки Aliexpress

Чи можлива суперечка після підтвердження замовлення?

Іноді можна відкрити суперечку після підтвердження замовлення. Але це швидше виняток. У таких випадках з моменту підтвердження покупки не повинно пройти понад 15 днів. Якщо кнопки для відкриття диспуту не знайшлося, значить, така опція недоступна після підтвердження і зробити це не вийде.

Telegram_logoОтримайте ексклюзивні промокоди та знижки у Telegram

Актуальні знижки та акції на AliExpress:

Найкращі знижки тижня
Super Deals
New arrivals

49 коментарів до “Як відкрити та вести суперечку на Aliexpress”

  1. Хороша стаття. Проте, мені забракувало інформації. Якщо б ваша ласка, описати детальніше протікання спорів. Я відкрив спір про неотримання товару, він по трек-номеру доставлявся Новою Поштою, і загубився десь між країнами (delivery status: failed). Я дещо зарано відкрив спір, за 2 тижні до кінця захисту, бо продавець мені тричі продовжував термін, а факт втрати посилки зафіксовано 2 місяці тому. Суддя порадив мені чекати ще тиждень і підтвердити неотримання посилки. Також визнав проблему, але у діалозі спору магазин не відписує. Яка, взагалі, послідовність дій сторін і часові проміжки після відкриття спорів? Що я можу ще робити в спорі? Опишіть детальніше інтерфейс (дерево суперечки). Дякую.

    Відповіcти
    • Доброго дня. Термін прийняття рішення продавцем обмежений в часі, скільки часу залишилось можна дізнатись на сторінці суперечки. Зараз не можу описати вам дерево суперечки, бо не маю відкритих диспутів. Однак, наскільки розумію, у вас ще залишився термін захисту, тому можна закрити спір і почекати ще тиждень. Але якщо Вам набридло чекати, можете мотивувати своє рішення довгим часом очікування. Так і потрібно написати в діалозі. Якщо продавець не відпише і не розгляне скаргу, то або: вам повернуть кошти / або рішення прийме арбітраж сайту.

      Відповіcти
  2. Дякую за статтю! В мене посилка поїхала назад продавцю бо я не встиг її забрати з Нової Пошти. Минуло вже майже два місяці. Я б хотів повернути кошти, але чомусь немає опції “відкрити суперечку” в тому місці де ви показуєте на скріншотах. До закриття залишається 12 днів. Опція з”явиться після того як час сплине?

    Відповіcти
    • Доброго дня. Не знаю чи у вашому випадку такий варіант пройде, але мала б з’явитись кнопка. Можна ще зв’язатись з підтримкою, вибрати потрібне замовлення і вказати на проблему. Наступного разу рекомендую стежити за переміщенням посилки

      Відповіcти
  3. Доброго дня, зі мною сталася прикра ситуація, я помилково нажав, що отримав посилку і тепер не можу відрити суперечку з продавцем, хоча мені прийшло лише 1 пара з 14-ти. Скажіть будь – ласка, чи є шанс відшкодування коштів?

    Відповіcти
    • Доброго дня, Назарій. Спробуйте зайти в діалог з техпідтримкою, навіть якщо там буде робот. Далі виберіть замовлення, якого стосується ваше питання і в діалоговому вікні має бути варіант, що ви не отримали посилки. Якось так, інших варіантів не знаю.

      Відповіcти
      • Спасибі за відповідь! Сподіваюсь, що мені принаймі дасть відповідь сама тех. підтримка

        Відповіcти
  4. Дякую.Всі описи відповідають дійсності.Маю досвід повного і часткового повернення коштів.Все як написано в статті.Продавани хитрі,викручуються всілякими способами.Але факти,фото,скріншоти, правильна аргументація, і сайт Алі приймає правильне рішення. Дякую за статтю.

    Відповіcти
  5. Доброго дня, підкажіть чи можу я повернути кошти, відкрила спор,але його закрила і гроші неповернули
    Продавець відправив товар новою поштою не на мій алрес, і видно в додатку що його хтось отримав, в спорі вказала причину що відправили не на той адрес , но результату немає(
    Чи є шанси отримати гроші назад?

    Відповіcти
    • Доброго дня, Інна. Якщо ви самі закрили спір і термін захисту вже закінчився, то гроші навряд чи вдасться повернути, особливо якщо статус, що посилка надійшла. Не треба було закривати суперечку.Якщо були вказані ваші дані на посилці, то інша людина в принципі не мала б отримати. Спробуйте ще написати їм в підтримку і вибрати потрібне замовлення, де вказати, що товар ви не отримали і хочете отримати компенсацію

      Відповіcти
  6. В мене проблема. Через пару годин після підтвердження отримання товару він прийшов в негодность просто перестав працювати. Як мені повернути гроші?

    Відповіcти
  7. Доброго дня! Підкажіть будь ласка, як відмінити суперечку, якщо товар доставлено і влаштовує якість?

    Відповіcти
    • Доброго дня, Наталія. Якщо суперечка ще триває, то потрібно перейти в розділ замовленнями, знайти пункт “Йде суперечка” і там натиснути “Скасувати”. Англійською має бути щось типу Cancel disput. Зараз точно не можу відповісти, бо в мене не ведуться жодні диспути.

      Відповіcти
  8. Доброго вечора!
    Підскажіть будь-ласка що робити, і на що очікувати.
    25.02 зробила замовлення, 03.03 відвантаження готове до відправлення,
    12.03 відвантаження скасоване!!!
    І по сьогоднішній день нічого не змінилося… Статус замовлення: продавець відправив Ваше замовлення.
    Вдячна буду за допомогу.

    Відповіcти
    • Доброго вечора. Напишіть продавцю. Якщо добре не володієте англійською – переведіть через гугл транслейт. Хай пояснить в чому причина. Якщо відповіді не буде, доведеться відкривати суперечку. Зараз це можливо, коли добігає кінця термін дії захисту замовлення.

      Відповіcти
  9. Доброго дня,хороша стаття,але у мене сталась неприємна ситуація і я б хотів запитати у вас,що мені робити?Я замовив товар на AliExpress але продавець вказав не вірний адрес(посилка їде у Швейцарію),я сказав про це продавцеві на що він мені відповів,що треба почекати,він відправить новий трек код ,і новий товар,вже на мій адрес. Моя посилка в статусі “упакований для збирання” вже 11 днів.На AliExpress вона не відстежується,тільки в іншій програмі.Я не знаю що мені робити,чекати поки продавець відправить новий трек код чи відкривати суперечку та повертати гроші. Буду дуже радий якщо ви мені допоможетe)

    Відповіcти
    • Доброго дня. Можливо ще можна відмінити замовлення, гляньте чи є така кнопка на сторінці замовлень. Судячи з ситуації, продавець нічого ще вам не відправив, а дав фіктивний код. Тому й нічого не відстежується. Якщо рейтинг і оцінки у товару хороші і ви готові чекати – можете просто зачекати.

      Відповіcти
  10. Доброго дня!
    У мене є проблема у спорі на Аліекспрес. Товар десь загубився. Я відкрив спір з повернення коштів. Продавець написав, що сума до повернення дорівнює $0.00 бо в Україні війна і можливо товар запізнюється.
    З часом, Аліекспрес надіслав повідомлення: “Будь ласка, дайте відповідь на рішення або завантажте додаткову додаткову інформацію, якщо потрібно.”
    Я б надав додаткову інформацію, але куди? Не бачу ні віконця, ні посилання. Є тільки кнопки “Зв’язатися з продавцем” і “Скасувати запит”.
    Підкажіть, будь ласка, як додати додаткову інформацію?

    Відповіcти
    • Доброго дня! Єдине з цього приводу ви можете звернутись в техпідтримку. Мабуть, ви вибрали неправильні опції при оформленні суперечки, тому немає опцій.

      Відповіcти
  11. Доброго дня, замовляв відеокарту до комп’ютера, вона прийшла з браком і не проходить тест. Відкрив спір, продавець відразу почав спілкування. Продавець запропонував 70$ на ремонт, вона коштує 200. Дізнався що ремонт коштує 5000 грн, що більше ніж пропонує продавець. Питання – якщо аліекспрес мені погодить повернення коштів у 100% обсязі, мені треба буде відеокарту відправити назад?

    Відповіcти
    • Доброго дня. Все залежить від результатів суперечки. Відправляти проблемно зараз. Але можливо, що і не доведеться відправляти. Дуже часто при 100% поверненні коштів цього не вимагається. Але спробуйте вибити суму, яка достатня для ремонту. Щоправда для цього потрібні докази.

      Відповіcти
  12. Доброго дня! Підкажіть, будь ласка. В мене така проблема. Замовила посилку на Аліекспрес, яка згодом була втрачена в Україні новою поштою. Нова пошта надала офіційного листа. Я відкрила спір.
    Наступного дня на електронну пошту прийшов лист від Аліекспрес, що по відстеженню посилка знаходиться у відділенні і я можу її забрати. Або якщо у мене є додоткові докази, надати їх. Я відразу завантажила лист нової пошти (коли відкривала диспут, такої кнопки чогось не було), та відхилила пропозицію відшкодування 0$.
    В посилці було 4 товари, відкривала 4 диспути. По 1 товару гроші вернули, а по 3 іншим світиться, що Аліекспрес чекає від мене відповідь… Але ж я її надала! В історії спору це видно. Що робити? Залишилося 2 дні…

    Відповіcти
    • Доброго дня! Напишіть додатковий коментар, що ви надали докази. Навіть не знаю, що більше порадити у вашому випадку.

      Відповіcти
  13. Дякую за відповідь. Додатковий коментар не можу додати. Кнопки, які я можу натиснути тільки “Зв’язатися з продавцем” та “Скасувати запит”. А третя “Переглянути можливі рішення” (по якій я першого разу переходила та завантажувала додаткові докази), вона є, але не натискається. Таке враження, як зависла… Може це якийсь збій в системі?…
    Можливо треба написати в техпідтримку?

    Відповіcти
    • Доброго дня.
      Ситуація така ж сама. Теж не працює кнопка “Переглянути можливі рішення”. Теж хочу завантажити додаткові докази.
      І теж 2 дні до закінчення диспуту.
      Як вийшли із ситуації?
      Можливо Ваше рішення допоможе і мені?
      Жаль втратити 68 $.

      Відповіcти
  14. Доброго вечора!Замовила посилку на Алі Експрес,і коли вже замовлення відправили,саме стосовно цього товару стали з’являтися негативні відгуки.Мої дії?Та чи можу я відмовитися від товару на Новій Пошті так щоб повернули кошти,якщо він справді виявиться неякісним?

    Відповіcти
    • Треба забрати посилку на пошті , і під час розпаковки , записувати це на відео . Якшо з товаром буде шось не те , зможете відкрити диспут , і повернути кошти , оскільки у вас будуть залізні докази , що товар справді прийшов не якісний .

      Відповіcти
      • Це звісно оптимальний варіант. Але це не обов’язково робити на пошті. Запаковану посилку можна розпакувати й вдома. Треба продемонструвати її цілісність, реквізити на упаковці та вже далі розпаковувати й показувати товар.

        Відповіcти
  15. Доброї ночі. Є питання, що до повернення товару та коштів. Це на Алі у мене вперше, тому не знаю до кого з цим питанням . Інформація на різних сайтах з цього приводу дещо відрізняється. Можливо ви мені допоможете… Після суперечки з продавцем (обрав повне повернення коштів та товару) рішення було прийняте на мою користь. Прийшло повідомлення,що гроші повернуть у 1-5 робочих днів. На деяких сайтах читав , що гроші повертають тільки після повернення товару до продавця. Також читав, що суперечку потрібно вирішити за 10 діб з моменту відкриття. Продавець нічого мені не пише з приводу того, куди і як повертати. Тож у мене питання,чи не затягує він час в такий спосіб, щоб суперечка закрилася автоматично на його користь?

    Відповіcти
  16. Доброго дня. Підкажіть, можливо відмінити і відкрити суперечку повторно, якщо 60 днів вже вичерпані і залишились додаткові 15 днів, які доступні після закінчення захисту або підтвердження отримання. Ситуація така: 60 днів пройшли, товар не прийшов. Відкрив диспут на повну компенсацію, а через 2 дні прийшов товар але неналежної якості

    Відповіcти
    • Доброго дня. В межах періоду захисту 15 днів ви маєте право повторно відкрити суперечку, навіть якщо вже відкривали її по цьому товару.

      Відповіcти
  17. Добрий день!
    Дякую за цікаву статтю.
    Підкажіть, будь ласка, як краще зробити в такій ситуації. Посилка була втрачена Укрпоштою, про що мені надали відповідь на звернення в тел. режимі.
    Як відкрити спір, якщо до завершення терміну ще 1,5 місяці. Чи потрібно нажимати кнопку підтвердження замовлення (хоча воно і не отримано), чи всеж таки потрібно чекати до 08.08.23, і тоді відкривати спір
    Дякую

    Відповіcти
    • Доброго дня, Юлія! Ні, оскільки посилка не отримана, не потрібно підтверджувати замовлення. Але ви вже можете відкрити суперечку через службу підтримки.

      Відповіcти
  18. Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, я замовляла на Аліекспрес рюкзак, а мені прийшла зимова шапка. Я відкрила спір, і написала про ситуацію. Але мені відповіли, що неджостатньо доказів і сума відшкодування 0 . Я ще прикріпила фото отриманого товару і того що хотіла отримати. Які ще докази я можу надати. Посилку я розпаковувала не на відео, оскільки не знала, що там не той товар який замовляла.

    Відповіcти
    • Пишіть, що не згодні з рішенням, загострюйте суперечку, пишіть в техпідтримку. Важливо знімати відео, бо це конкретний доказ, і нормальні покупці потерпають через нечесних, які постійно відкривають суперечки, дурять китайців, і через це потрім отакі рішення.

      Відповіcти
    • Ще напишіть продавцю, може щось наплутали. Таке теж може бути. Багато продавців дорожать своїм рейтингом і бояться поганих оцінок та відгуків. Якщо наплутали, продавець може піти на зустріч вам, у відшкодуванні, або деколи бувають випадки, що присилають потрібну річ.

      Відповіcти
  19. Добрий день, така проблема,відкрила спір бо посилка не прийшла, продавець сказав почекати, i замість того щоб скасувати спір, я його завершила. Що робити в цій ситуації?

    Відповіcти
    • Доброго дня. Спробуйте відкрити повторно. Якщо не вийде, то тільки чекати посилку

      Відповіcти
  20. Добрий день! Відкрив спір на Aliexpress. Продавець мені пише:
    “Друже, ми можемо повернути тобі гроші, але нам потрібно, щоб ти спочатку скасував суперечку, чи можеш ти прийняти її?”
    Якісь абсурд) Ми повернемо гроші, але ти спочатку відмовся від того, що ти збираєшся повернути гроші)) І це пише не якісь дрібний продавець, а виробник швидкісних флешок MOVESPEED Official Store… Не розумію, який сенс їм писати такі відповіді?! Цікаво, що буде, якщо я закрию відкритий спір? Чи є можливість його знову поновити?

    Відповіcти
    • Доброго дня. Вони багато-хто так пишуть. Саме суперечка – ваша гарантія повернення коштів.

      Відповіcти

Залишити коментар