Служба підтримки Аліекспрес працює цілодобово. Щоб зв’язатися із нею, потрібно перейти на офіційний сайт і відвідати там розділ Допомога.
Чат 24/7
Ваші пропозиції
Всі користувачі з України можуть поставити свої питання, поспілкуватися з оператором через онлайн чат і вирішити проблеми, що виникли.
Також на цій сторінці: 👇
Як зв’язатися з підтримкою Аліекспрес
Покрокова інструкція (6 кроків)
Потрібний час: 5 minutes.
Як зв’язатися з підтримкою Аліекспрес – покрокова інструкція:
- Перейдіть до розділу «Служба підтримки» на сайті
Перейдіть за посиланням або натисніть на сайті «Допомога» вгорі і виберіть у випадаючому меню «Служба підтримки».
- Зайдіть в чат
На сторінці «Сервіс покупця», що відкрилася, пролистайте вниз і натисніть на кнопку «Написати в чат».
- Виберіть потрібну проблему
Спочатку вам буде відповідати бот AliExpress на ім’я Єва. Ви повинні шляхом переходу різними темами знайти можливість зв’язатися з живим оператором.
- Перейдіть у вікно з вибором замовлень
Потрібно вибрати питання, пов’язане із замовленням. Наприклад, Замовлення – Не отримали . Потім, коли запропонують вибір списку ваших замовлень, нічого не вказувати, а закрити це окно.
- Вкажіть, чому закрили вікно
Тоді з’явиться вікно із запитанням, чому ви нічого не вибрали. Слід зазначити варіант My issue is not order related (Проблема не пов’язана із замовленнями).
- Натисніть “Почати чат з оператором”
Якщо в попередньому пункті все зроблено правильно, нижче з’явиться потрібна кнопка. Після її натискання в чаті з’явиться жива людина і з нею можна вирішити своє питання.
Далі викладіть суть своєї ситуації у вікні, де написано «Введіть свої питання». Спілкування з живим адміністратором, який є представником AliExpress, має вам допомогти!
Як зв’язатися з оператором Аліекспрес
Як зв’язатися з оператором у чаті:
- Переходим в ЧАТ по кнопці нижче;
- Тиснемо “Заказ не получен”;
- Після відкриття одразу закриваємо вікно «Виберіть замовлення, яке цікавить»;
- У наступному вікні вибираємо варіант My issue is not order related.
💡 Перед зверненням у техпідтримку ви можете ознайомитися з розділом «Питання та відповіді AliExpress», де вже зібрано багато рішень типових труднощів покупців.
Служба підтримки Аліекспрес
На сторінці «Сервіс покупця» ви зможете отримати відповіді на свої запитання російською мовою трьома шляхами:
- Знайдіть готові рішення у розділі FAQ
- Прочитаєте інструкції
- Напишіть в чат
Оператори спілкуються російською, їм можна поставити будь-які питання щодо роботи сервісу, замовлень, налаштувань тощо. Української зазвичай вони не розуміють.
Способи зв’язку з саппортом Аліекспрес включають:
- Онлайн чат Аліекспрес – можливість вести листування з представниками сервісу
- Телефон підтримки Aliexpress – недоступний в Україні
- Електронна пошта – тільки для корпоративних клієнтів.
Допомога Аліекспрес у додатку
Щоб отримати технічну підтримку в мобільному додатку з телефону, потрібно перейти в «Мій профіль». У ньому є розділ «Сервіси», де знаходиться іконка саппорту.
Принципи там такі самі, як і на сайті. Тиснемо на кнопку «Чат» і отримуємо компетентну допомогу. Також тут можна пройти опитування, наскільки ви задоволені роботою платформи.
💡 Популярні звернення
🔍 Часті питання покупців
Перейдіть до розділу “Допомога” на офіційному сайті і внизу сторінки знайдіть кнопку чату.
Це зроблено для економії ресурсів. Щодня служба підтримки отримує десятки тисяч звернень. Більшість із них можна обробити в автоматичному режимі.
Просто натискайте на заготовки і з високою ймовірністю ви знайдете потрібне рішення.
AliExpress – величезний магазин із мільйонами товарів та покупців.
Часто оператори зайняті, і вам доведеться почекати їх появи в чаті.
Дивіться інформацію вище , щоб дізнатися, як вийти на представника Алі.
Виконуйте нашу інструкцію про те, як працює підтримка Аліекспрес і ви зможете отримати потрібні відповіді всього за 4-5 кроків.
Це можна зробити зі сторінки товару чи магазину. Потрібну кнопку легко знайти у блоці опису товару, якщо промотати вниз.