Домашня » Блог про Аліекспрес українською » Що означає статус замовлення «Закрито» на Аліекспрес?

Замовлення закрито на Аліекспрес

Що означає статус замовлення «Закрито» на Аліекспрес?

Нерідко трапляється так, що через кілька днів після чергового придбання покупець заходить в свій акаунт і бачить, що його замовлення закрите. У такій ситуації не варто панікувати, однак потрібно спробувати з’ясувати причину ситуації, і те, що означає статус замовлення «закрито» на АліЕкспрес.

Зазначимо, що продавець самостійно не може закрити замовлення. Такими правами наділена лише система торговельної площадки, яка з певних причин періодично завершує замовлення покупців. До того ж, розраховувати на повернення грошей можна далеко не у всіх випадках.

Поширені причини закриття замовлень

Значення статусу замовлення «Закрито» (Closed) на АліЕкспрес можна визначити тільки, коли стає зрозумілою причина події. Нижче описано кілька поширених причин закриття замовлень:

Покупець підтвердив отримання замовлення. Натискання кнопки «Підтвердити отримання» означає, що покупець отримав товар і задоволений його якістю. Виконавши підтвердження, гроші за замовленням перераховуються продавцю.

Закінчився термін захисту покупця. Кожне замовлення має час, протягом якого покупець захищений від усіляких проблем з доставкою і якістю товару. Зазвичай термін захисту покупця вказаний на сторінці кожного товару під описом. Якщо покупець по завершенню терміну захисту не підтверджує одержання товару або протягом 15 днів після закінчення терміну захисту не відкриває суперечки, замовлення закривається і сплачені гроші перераховуються на рахунок продавця.

Замовлення скасовано. Якщо продавець не відправив товар одержувачу протягом обмеженого часу обробки замовлення або покупець сам ініціював скасування замовлення і продавець погодився — замовлення автоматично закривається, а сплачені гроші повертатися на рахунок, з якого покупець сплачував покупку.

Спори. У разі перемоги або програшу в процесі спору, замовлення також закривається. У першому випадку покупець одержує компенсацію або повне повернення грошей, а в другому — гроші не повертаються.

В цілях безпеки. Останнім часом ця причина є дуже поширеною. Замовлення закриваються відразу ж після оплати покупок. Зазначимо, що повернення грошей відбувається автоматично, але для цієї процедури необхідний час. Неодноразове звернення в службу підтримки АліЕкспрес за роз’ясненнями про причини автоматичного закриття замовлень не принесло результатів. Імовірно, замовлення завершуються, щоб захистити покупця від шахрайських дій продавців.

Як з поверненням грошей?

Згідно з правилами торговельного майданчика, якщо закриття замовлення передбачає часткове або повне повернення грошей — процедура займе від 7 до 14 робочих днів.

Якщо протягом цього періоду гроші не надійшли на рахунок, з якого відбувалася оплата, тоді варто зв’язатися з службою підтримки AliExpress і попросити їх допомогти у вирішенні проблеми.

Якщо ваше замовлення було закрито за однією з причин, які не описані в публікації — ви можете описати свою ситуацію в коментарях. Ми постараємося вивчити проблему і допомогти в її вирішенні, а також доповнимо статтю новими фактами.

(Без рейтингу)
Loading...