Домашня » Блог про Аліекспрес українською » Компенсація на Aliexpress: як її отримати, якщо термін захисту закінчився, а посилка не дійшла

Компенсація на Aliexpress: як її отримати, якщо термін захисту закінчився, а посилка не дійшла

Аліекспрес компенсація – те, чого хочуть всі покупці, довіра яких не була виправдана. Якщо ви зіткнулися з такою ситуацією, що термін захисту покупця закінчився, а AliExpress не надіслав товар, то читайте далі, і ви знайдете відповіді на потрібні питання. А саме:

  • Що потрібно робити, якщо замовлення закрите, а посилка не дійшла;
  • Як отримати компенсацію за товар.

Термін захисту покупця закінчується

Якщо ви на цьому етапі, то стежте за часом до закриття замовлення. Про захист покупців на AliExpress ми детально писали в окремій статті.

Тут є два варіанти. Якщо посилка потрібна була в строк, наприклад, це подарунок, а її не доставили вчасно, то за кілька днів до закінчення замовлення – відкривайте суперечку. А в разі, якщо річ все-таки необхідна, і ви готові чекати будь-який час – то слід продовжити захист замовлення. Як це зробити ми докладно розповіли в статті за посиланням. Час захисту закінчився

А якщо термін захисту закінчився на АліЕкспрес, то це ще не означає, що ви втратили свої гроші. Ви можете зіткнутися з двома варіантами, що відкриття спору є і після закінчення часу захисту. Тоді все просто – активуємо опцію диспуту, і чекаємо рішення арбітражу.

Але іноді кнопка “Відкрити суперечку” є, але вона неактивна. Що робити в таких випадках?

Інструкція, як отримати компенсацію, якщо ви не отримали посилку

Якщо термін захисту покупця на Аліекспресс закінчився, то потрібно виконати наступні кроки:

  • Авторизуємось на сайті і перевіряємо статус замовлення;
  • Переконуємося, що він закритий, і ви не отримали бажаний продукт (посилка не дійшла);
  • Переходимо на сторінку чату, щоб зв’язатися з техпідтримкою магазину.
  • Для переходу можете скористатися посиланням – чат AliExpress.
  • Далі в чаті описуємо свою проблему.

Наприклад, можна написати ось так: «Термін захисту замовлення закінчився, а я так і не отримав посилку».

Після цього робот запропонує вибрати Замовлення, про яке йде мова, список замовлень буде виведений праворуч на екрані (на ПК);

Вказуємо проблемне замовлення;

І далі вибираємо варіанти, як на зображенні нижче:

Термін захисту закінчився

Тобто в діалозі з ботом, потрібно вказати, що ви не отримали свою посилку. А далі погодитися на подачу заявки на компенсацію.

Якщо ви зробите ці дії, то через пару хвилин на Вашу електронну пошту прийде повідомлення приблизно такого виду:

Сповіщення про компенсацію Аліекспрес

У ньому говориться, що вас чекає компенсація, а адміністрація AliExpress приносить свої жалю з приводу негативного досвіду покупок.

Гроші, сплачені за не виконане замовлення, будуть повернуті на ваш рахунок протягом 3-20 робочих днів. Зазвичай ця процедура займає 1-2 дні.

Як бачите немає нічого складного, тому не переживайте про втрату коштів. Їх завжди можна повернути, якщо ви маєте рацію.

А якщо матеріал був для вас корисний – ми будемо вкрай вдячні за коментар, а також якщо ви поділитеся ним на своїх сторінках в соціальних мережах.

(1 голосів оцінка: 5,00)
Loading...