закрити спір на Аліекспрес

Чи варто закрити спір і вислати новий товар на Аліекспрес?

Бувають випадки, коли доводиться відкривати спір. Іноді продавець пропонує закрити спір і вислати новий товар з Аліекспрес. Але чи варто погоджуватися на таку авантюру?

Продавці страшно бояться санкцій від торговельної системи AliExpress, тому вони будь-якими методами намагаються згладити кути і вирішити інцидент на свою користь. Іноді трапляється, що представник магазину пише: «Дорогий друже, закрий будь ласка спір і я вишлю тобі твоє замовлення».

Але варто розуміти, що поки ведеться суперечка, ніхто не зможе вам вислати посилку, оскільки таке заборонено керівництвом більшості магазинів. Словом, продавці хитрі і обіцяють золоті гори, аби тільки ви скасували спір.

Найчастіше обіцяється велика знижка, спеціальний купон і ряд цікавих подарунків. Іноді ще спекулянт говорить про дуже швидку відправку через спеціальні служби доставки.

Чи потрібно погоджуватися закрити спір і отримати новий товар з Аліекспрес

Біда в тому, що в разі закриття спору (коли ви активуєте таку опцію остаточно), відкрити диспут вдруге вам не вийде. Тоді просто не буде ніяких інструментів, щоб китаєць відповів за свої слова і виконав обіцяне.

Тобто не факт, що якщо спір закрити за обопільною згодою, продавець виконає свою частину угоди. Вже зафіксовано безліч випадків, коли наших покупців просто кидали.

Люди пишуть:

Мені не повернули гроші після суперечки на Аліекспрес

Продавець обіцяв надіслати товар повторно, але не зробив цього.

І багато подібного.

Надалі вас просто додадуть у чорний список або почнуть жорстко ігнорувати.

Сам сайт Аліекспрес теж не має ніякої можливості допомогти в подібній ситуації, адже ви пристали на вмовляння продавця і погодилися на його умови.

Найчастіший випадок при подібних рішеннях диспуту – продавець відшкодовує 0 доларів.

Біда в тому, що зафіксувати повторну відправку товару з Аліекспрес за допомогою спору не можна. Будь-які суперечки вирішуються в грошовому еквіваленті. Тобто за результатами диспуту покупець може розраховувати тільки на ГРОШОВУ КОМПЕНСАЦІЮ.

Решта – порожні слова. Жодних альтернативних варіантів не передбачено. На AliExpress захищені тільки ваші гроші і ви можете претендувати на відшкодування в двох випадках:

  • Якщо йде процес спору
  • Статус замовлення – очікує підтвердження.

На які варіанти при суперечці можна погодитися

Іноді продавців по-людськи шкода. Якщо у вас є досвід покупок на сайті, то відомо, що іноді винні в повільній доставці не продавці, а місцева митниця і служби доставки.

Тому, якщо ви готові почекати – попросіть продавця продовжити термін захисту. Але якщо ви скажімо, почекали ще місяць і нічого не змінилося – вже ні на що не погоджуйтеся.

Зазвичай продавці без проблем продовжують захист – хапаючись за цей варіант, як за рятувальний круг.

Ну, а якщо така опція не підходить – наполягайте на прийнятті спору. У більшості випадків, судді магазину стануть на вашу сторону. Ви можете пообіцяти продавцю замовити відразу ж товар повторно і при цьому залишити утішний відгук. Тобто запропонувати другій стороні позову – шикарні умови.

Висновки

Дуже малоймовірно, що хтось після скасування спору відправить з АліЕкспрес вам товар повторно. Тому категорично не рекомендується підписуватися на подібну авантюру. Ви просто втратите гроші і нерви.

Якщо вам пощастило і продавець відправив товар після спору повторно – ви унікальний покупець, такі трапляються один на мільйон. Поділіться своїм рідкісним досвідом в коментарях!

Оцініть статтю

Вам також буде цікаво почитати: