Домашня » Блог про Аліекспрес українською » Поширені проблеми та питання по AliExpress

Поширені проблеми та питання по AliExpress

транзакція Аліекспрес

Що таке транзакція на Аліекспрес

 

Буває, що ви бачите повідомлення на сайті AliExpress такого формату «транзакції для замовлення немає». Що це означає і що робити в такому випадку. Спершу треба розібратися, що таке транзакція Аліекспрес.

Читати більше

Замовлення закрито на Аліекспрес

Що означає статус замовлення «Закрито» на Аліекспрес?

Нерідко трапляється так, що через кілька днів після чергового придбання покупець заходить в свій акаунт і бачить, що його замовлення закрите. У такій ситуації не варто панікувати, однак потрібно спробувати з’ясувати причину ситуації, і те, що означає статус замовлення «закрито» на АліЕкспрес.

Читати більше

закрити спір на Аліекспрес

Чи варто закрити спір і вислати новий товар на Аліекспрес?

Бувають випадки, коли доводиться відкривати спір. Іноді продавець пропонує закрити спір і вислати новий товар з Аліекспрес. Але чи варто погоджуватися на таку авантюру?

Продавці страшно бояться санкцій від торговельної системи AliExpress, тому вони будь-якими методами намагаються згладити кути і вирішити інцидент на свою користь. Іноді трапляється, що представник магазину пише: «Дорогий друже, закрий будь ласка спір і я вишлю тобі твоє замовлення».

Але варто розуміти, що поки ведеться суперечка, ніхто не зможе вам вислати посилку, оскільки таке заборонено керівництвом більшості магазинів. Словом, продавці хитрі і обіцяють золоті гори, аби тільки ви скасували спір.

Найчастіше обіцяється велика знижка, спеціальний купон і ряд цікавих подарунків. Іноді ще спекулянт говорить про дуже швидку відправку через спеціальні служби доставки.

Чи потрібно погоджуватися закрити спір і отримати новий товар з Аліекспрес

Біда в тому, що в разі закриття спору (коли ви активуєте таку опцію остаточно), відкрити диспут вдруге вам не вийде. Тоді просто не буде ніяких інструментів, щоб китаєць відповів за свої слова і виконав обіцяне.

Тобто не факт, що якщо спір закрити за обопільною згодою, продавець виконає свою частину угоди. Вже зафіксовано безліч випадків, коли наших покупців просто кидали.

Люди пишуть:

Мені не повернули гроші після суперечки на Аліекспрес

Продавець обіцяв надіслати товар повторно, але не зробив цього.

І багато подібного.

Надалі вас просто додадуть у чорний список або почнуть жорстко ігнорувати.

Сам сайт Аліекспрес теж не має ніякої можливості допомогти в подібній ситуації, адже ви пристали на вмовляння продавця і погодилися на його умови.

Найчастіший випадок при подібних рішеннях диспуту – продавець відшкодовує 0 доларів.

Біда в тому, що зафіксувати повторну відправку товару з Аліекспрес за допомогою спору не можна. Будь-які суперечки вирішуються в грошовому еквіваленті. Тобто за результатами диспуту покупець може розраховувати тільки на ГРОШОВУ КОМПЕНСАЦІЮ.

Решта – порожні слова. Жодних альтернативних варіантів не передбачено. На AliExpress захищені тільки ваші гроші і ви можете претендувати на відшкодування в двох випадках:

  • Якщо йде процес спору
  • Статус замовлення – очікує підтвердження.

На які варіанти при суперечці можна погодитися

Іноді продавців по-людськи шкода. Якщо у вас є досвід покупок на сайті, то відомо, що іноді винні в повільній доставці не продавці, а місцева митниця і служби доставки.

Тому, якщо ви готові почекати – попросіть продавця продовжити термін захисту. Але якщо ви скажімо, почекали ще місяць і нічого не змінилося – вже ні на що не погоджуйтеся.

Зазвичай продавці без проблем продовжують захист – хапаючись за цей варіант, як за рятувальний круг.

Ну, а якщо така опція не підходить – наполягайте на прийнятті спору. У більшості випадків, судді магазину стануть на вашу сторону. Ви можете пообіцяти продавцю замовити відразу ж товар повторно і при цьому залишити утішний відгук. Тобто запропонувати другій стороні позову – шикарні умови.

Висновки

Дуже малоймовірно, що хтось після скасування спору відправить з АліЕкспрес вам товар повторно. Тому категорично не рекомендується підписуватися на подібну авантюру. Ви просто втратите гроші і нерви.

Якщо вам пощастило і продавець відправив товар після спору повторно – ви унікальний покупець, такі трапляються один на мільйон. Поділіться своїм рідкісним досвідом в коментарях!

Як вибрати колір товару на AliExpress і кілька товарів різного кольору

Одна з ключових характеристик будь-якого товару в магазині AliExpress – колір. Але якщо ви купуєте на Аліекспрес, як вибрати колір товару. Навіть таке просте питання викликає труднощі.

Читати більше

Особливості обробки посилок з AliExpress та їх доставки

Посилка через Алиэкспресс – будь-яке замовлення, яке замовлене в китайському інтернет-магазині. Термін доставки завжди залежить від конкретної країни і методу доставки.

Читати більше

Сервіси кешбеку для Алі Експрес допомагають економити при покупці

Кешбек сервіси Алі – це сайти, які допомагають заощаджувати гроші. З їх допомогою ви можете повернути частину ціни товару. Для цього потрібно активувати кешбек при замовленні товару.

Читати більше

Якщо у вас виникли проблеми з Аліекспрес та будь-які інші труднощі, у цьому розділі ви знайдете чимало відповідей на поширені питання покупців.

Часті питання користувачів зв’язані з замовленням товарів, оплатою та доставкою. Більшість покупців важко розбирається з відстеженням товару і не вміє користуватись всім потрібним функціоналом магазину Aliexpress

Найпоширеніші проблеми з Аліекспрес на сьогодні

  • процес відкриття та ведення спору на Аліекспрес
  • відслідковування товару по трек-коду
  • налаштування в особистому кабінеті та работа з замовленнями
  • покупки на AliExpress з мобільного телефону чи планшету

Будь-які проблеми з Аліекспрес можна вирішити завдяки кваліфікованим інструкціям.

У цьому розділі ви знайдете невеличкі статті з відповідями на питаття. У кожному тексті є ссилка на більш розгорнутий огляд проблеми та відповідь. Тому варто заглядати у цю рубрику частіше, або просто користуватись пошуком по сайту.

Аліекспрес ФАК (FAQ) надасть вам допомогу в будь-яких складних ситуаціях, а якщо ви не знайшли відповіді – напишіть про свої труднощі в коментарях нижче і ми допоможемо вам.