Почастішали випадки порушення магазинами правил торговельного майданчика. Це змушує покупців шукати спосіб, як поскаржитися на продавця Аліекспрес.
Самим полярним способом поскаржитися на продавця на Аліекспрес є відкриття спору на замовлення. Функція допомагає захистити покупців від шахрайських дій та неякісного товару з боку магазинів.
Також є окремий розділ для скарг. Клікайте на кнопку, щоб у нього перейти!
Однак кожна така скарга повинна містити реальну причину, а не просто особисте бажання скасувати замовлення, коли продавець його вже відправив. Спори без вагомої причини закриваються службою підтримки Аліекспрес, а покупець може бути заблокований за подібні дії.
Поскаржитись на продавця Аліекспрес – чотири причини
Не багато хто знає, що в інтерфейсі системи існує спеціальний розділ, де можна поскаржитися на продавця на Aliexpress. Якщо продавець порушив правила торгівлі в магазині, покупець може відправити звіт в команду інтернет-магазину для ознайомлення.
Щоб поскаржитися на продавця Аліекспрес скористайтесь прямим посиланням для переходу в потрібний розділ.
Користувач може відправити звіти по одній з чотирьох причин:
Скарга правовласника на інтелектуальну власність — якщо ви є правовласником інтелектуальної власності або його представником, і хочете подати скаргу на порушення відповідних прав — скористайтесь формою для написання претензії за порушення прав на товарні знаки, патенти або авторські права.
Скарга на порушення авторських прав — у разі, якщо ви не є правовласником, однак хочете повідомити про порушення прав інтелектуальної власності, подайте скаргу за допомогою цієї форми.
Порушення з розміщення — продавець розмістив пропозицію про продаж товару, який має обмеження при доставці або заборону на транспортування.
Інші порушення — застосування заборонених методів розкрутки в пошуку торгового майданчика, які суперечать правилам. Наприклад, вказівка заниженої ціни, публікація одного і того ж товару тощо.
Варто зазначити, що у разі порушення вже після оформлення замовлення все ж краще скористатися суперечкою, який дозволить вирішити розбіжності і покарати продавця за його неправомірні дії.
Цікаво, що під час одного з наших останніх розглядів зі службою підтримки Aliexpress з приводу заборонених дій продавця з продовженням терміну захисту покупця без згоди останнього — співробітник підтримки рекомендував подати скаргу через «Скарга на порушення авторських прав».
На жаль, в службі підтримки можна зустріти операторів, які не володіють належним чином ні українською, ні російською мовою, і тому виникають непорозуміння. Радимо використовувати при спілкуванні англійську мову.
ошыбочно были отправлены деньги, попросили зделать возврат возврата от 19.09.2021.нету до сих пор писали продавцу 5раз безполезно. магазин/URSPOPTTECH Store /номер заказа 5013529415475634 верните деньги.
Здравствуйте, Игорь. Мы партнеры AliExpress, а не официалы. Влияния на продавцов и работу поддержки не имеем. Пишите в техническую поддержку сайта. Вот контакты
UD523552884YP Почему до сих пор не пришла посылка. Деньги за товар уплачены. Заказ произведен ещё 18.09.2021.
Здравствуйте. Если посылка недорогая, то может идти несколько месяцев. Если срок защиты закончился – открывайте спор и возвращайте деньги за заказ
Замовив інвертори два у продавця на 29.11.22. замовлення підтвердилось кошти з писало з карти і вже як 5 днів продавець їх не відправляє, я з України електрики не має на вулиці зима котел без електрики не працює. У зв’язку з попитом даного товару ціни решта продавців підняли значно так як я на даний момент помітив, но це їхня справа, а мій продавець зняв їх з продажу, на мої прохання відправити як найскоріше годує мене завтраками.Як мені одержати мій товар ? Так як за такі кошти подібний я вже заеказати не можу,дякую за розуміння
Сергію, на жаль, ми не маємо жодного впливу на продавців. Якщо тяне з відправкою, є підозра, що просто не має продукції в наявності. Єдиний вихід – скасувати замовлення. Але не факт, що у інших не доведеться чекати. Бо зараз такі товари в дефіциті.
Доброго дня! Мені відправили товар неналежної якості. Але все питання в тому, що на перший погляд це виявити неможливо. Це павербанк з поданими данними по об’єму ніби на 50000+, але насправді там десь до 10000. Коли я розібрала саму кострукцію, то виявилося, що в середині замість пари аккамуляторів, кусок бетону (причому, схоже, що це на рівні виробництва, вилито бетон прямо як блок аккамулятора, і запаяно в фольгу), важка металева пластина і один блок з аккамулятором. Додати негативний відгук я вже не можу, яким чином можна вплинути на заборону продаж у цих шахраїв?
Відкривайте суперечку і жалійтесь на продавця через форму скарг. Довести в суперечці щось буде важко, якщо ви одразу не знімали розпакування, але хоча б спробувати варто