Як поскаржитись на продавця Aliexpress

Поскаржитись на продавця Аліекспрес

Почастішали випадки порушення магазинами правил торговельного майданчика. Це змушує покупців шукати спосіб, як поскаржитися на продавця Аліекспрес.

Самим полярним способом поскаржитися на продавця на Аліекспрес є відкриття спору по замовленню. Функція допомагає захистити покупців від шахрайських дій та неякісного товару з боку магазинів.

Однак кожна така скарга повинна містити реальну причину, а не просто особисте бажання скасувати замовлення, коли продавець його вже відправив. Спори без вагомої причини закриваються службою підтримки Аліекспрес, а покупець може бути заблокований за подібні дії.

Поскаржитись на продавця Аліекспрес – чотири причини

Не багато хто знає, що в інтерфейсі системи існує спеціальний розділ, де можна поскаржитися на продавця на Aliexpress. Якщо продавець порушив правила торгівлі в магазині, покупець може відправити звіт в команду інтернет-магазину для ознайомлення.

Щоб поскаржитися на продавця Аліекспрес скористайтесь прямим посиланням для переходу в потрібний розділ.

Користувач може відправити звіти по одній з чотирьох причин:

Скарга правовласника на інтелектуальну власність — якщо ви є правовласником інтелектуальної власності або його представником, і хочете подати скаргу на порушення відповідних прав — скористайтесь формою для написання претензії за порушення прав на товарні знаки, патенти або авторські права.

Скарга на порушення авторських прав — у разі, якщо ви не є правовласником, однак хочете повідомити про порушення прав інтелектуальної власності, подайте скаргу за допомогою цієї форми.

Порушення з розміщення — продавець розмістив пропозицію про продаж товару, який має обмеження при доставці або заборону на транспортування.

Інші порушення — застосування заборонених методів розкрутки в пошуку торгового майданчика, які суперечать правилам. Наприклад, вказівка заниженої ціни, публікація одного і того ж товару тощо.

Варто зазначити, що у разі порушення вже після оформлення замовлення все ж краще скористатися суперечкою, який дозволить вирішити розбіжності і покарати продавця за його неправомірні дії.

Цікаво, що під час одного з наших останніх розглядів зі службою підтримки Aliexpress з приводу заборонених дій продавця з продовженням терміну захисту покупця без згоди останнього — співробітник підтримки рекомендував подати скаргу через «Скарга на порушення авторських прав».

На жаль, в службі підтримки можна зустріти операторів, які не володіють належним чином ні українською, ні російською мовою, і тому виникають непорозуміння. Радимо використовувати при спілкуванні англійську мову.

Вам також буде цікаво почитати:
Подякуйте нам за корисну статтю - поділіться нею!
AliExpert
Залишити відповідь