Як поскаржитись на продавця Aliexpress

Почастішали випадки порушення магазинами правил торговельного майданчика. Це змушує покупців шукати спосіб, як поскаржитися на продавця Аліекспрес.

Самим полярним способом поскаржитися на продавця на Аліекспрес є відкриття спору на замовлення. Функція допомагає захистити покупців від шахрайських дій та неякісного товару з боку магазинів.

Також є окремий розділ для скарг. Клікайте на кнопку, щоб у нього перейти!

Однак кожна така скарга повинна містити реальну причину, а не просто особисте бажання скасувати замовлення, коли продавець його вже відправив. Спори без вагомої причини закриваються службою підтримки Аліекспрес, а покупець може бути заблокований за подібні дії.

Поскаржитись на продавця Аліекспрес – чотири причини

Не багато хто знає, що в інтерфейсі системи існує спеціальний розділ, де можна поскаржитися на продавця на Aliexpress. Якщо продавець порушив правила торгівлі в магазині, покупець може відправити звіт в команду інтернет-магазину для ознайомлення.

Щоб поскаржитися на продавця Аліекспрес скористайтесь прямим посиланням для переходу в потрібний розділ.

Користувач може відправити звіти по одній з чотирьох причин:

Скарга правовласника на інтелектуальну власність — якщо ви є правовласником інтелектуальної власності або його представником, і хочете подати скаргу на порушення відповідних прав — скористайтесь формою для написання претензії за порушення прав на товарні знаки, патенти або авторські права.

Скарга на порушення авторських прав — у разі, якщо ви не є правовласником, однак хочете повідомити про порушення прав інтелектуальної власності, подайте скаргу за допомогою цієї форми.

Порушення з розміщення — продавець розмістив пропозицію про продаж товару, який має обмеження при доставці або заборону на транспортування.

Інші порушення — застосування заборонених методів розкрутки в пошуку торгового майданчика, які суперечать правилам. Наприклад, вказівка заниженої ціни, публікація одного і того ж товару тощо.

Варто зазначити, що у разі порушення вже після оформлення замовлення все ж краще скористатися суперечкою, який дозволить вирішити розбіжності і покарати продавця за його неправомірні дії.

Цікаво, що під час одного з наших останніх розглядів зі службою підтримки Aliexpress з приводу заборонених дій продавця з продовженням терміну захисту покупця без згоди останнього — співробітник підтримки рекомендував подати скаргу через «Скарга на порушення авторських прав».

На жаль, в службі підтримки можна зустріти операторів, які не володіють належним чином ні українською, ні російською мовою, і тому виникають непорозуміння. Радимо використовувати при спілкуванні англійську мову.

Вам також корисно буде прочитати:

Як написати скаргу на AliExpress

Як повернути гроші з Аліекспрес

Telegram_logoОтримайте ексклюзивні промокоди та знижки у Telegram

Актуальні знижки та акції на AliExpress:

Найкращі знижки тижня
Super Deals
New arrivals

8 коментарів до “Як поскаржитись на продавця Aliexpress”

  1. ошыбочно были отправлены деньги, попросили зделать возврат возврата от 19.09.2021.нету до сих пор писали продавцу 5раз безполезно. магазин/URSPOPTTECH Store /номер заказа 5013529415475634 верните деньги.

    Відповіcти
    • Здравствуйте, Игорь. Мы партнеры AliExpress, а не официалы. Влияния на продавцов и работу поддержки не имеем. Пишите в техническую поддержку сайта. Вот контакты

      Відповіcти
  2. UD523552884YP Почему до сих пор не пришла посылка. Деньги за товар уплачены. Заказ произведен ещё 18.09.2021.

    Відповіcти
    • Здравствуйте. Если посылка недорогая, то может идти несколько месяцев. Если срок защиты закончился – открывайте спор и возвращайте деньги за заказ

      Відповіcти
  3. Замовив інвертори два у продавця на 29.11.22. замовлення підтвердилось кошти з писало з карти і вже як 5 днів продавець їх не відправляє, я з України електрики не має на вулиці зима котел без електрики не працює. У зв’язку з попитом даного товару ціни решта продавців підняли значно так як я на даний момент помітив, но це їхня справа, а мій продавець зняв їх з продажу, на мої прохання відправити як найскоріше годує мене завтраками.Як мені одержати мій товар ? Так як за такі кошти подібний я вже заеказати не можу,дякую за розуміння

    Відповіcти
    • Сергію, на жаль, ми не маємо жодного впливу на продавців. Якщо тяне з відправкою, є підозра, що просто не має продукції в наявності. Єдиний вихід – скасувати замовлення. Але не факт, що у інших не доведеться чекати. Бо зараз такі товари в дефіциті.

      Відповіcти
  4. Доброго дня! Мені відправили товар неналежної якості. Але все питання в тому, що на перший погляд це виявити неможливо. Це павербанк з поданими данними по об’єму ніби на 50000+, але насправді там десь до 10000. Коли я розібрала саму кострукцію, то виявилося, що в середині замість пари аккамуляторів, кусок бетону (причому, схоже, що це на рівні виробництва, вилито бетон прямо як блок аккамулятора, і запаяно в фольгу), важка металева пластина і один блок з аккамулятором. Додати негативний відгук я вже не можу, яким чином можна вплинути на заборону продаж у цих шахраїв?

    Відповіcти
    • Відкривайте суперечку і жалійтесь на продавця через форму скарг. Довести в суперечці щось буде важко, якщо ви одразу не знімали розпакування, але хоча б спробувати варто

      Відповіcти

Залишити коментар