Чат-бот для відстеження відправлень запрацював в “Укрпошті”

"Укрпошта" запустила чат-бот

“Укрпошта” запустила чат-бот – віртуальний співрозмовник. За даними, прес-служби компанії, скористатися ним можна за допомогою месенджера Telegram. Очікується, що чат-також запрацює в месенджері Facebook та у Viber.

Віртуальний співрозмовник допоможе клієнтам відстежувати посилки, в тому числі відправлення з китайського магазину Aliеxpress, за номером.

Також чат-бот надає данні щодо статусу відправлення, шукає відділення та інформує про базові тарифи компанії.

З часом в “Укрпошті” планують розширити можливості віртуального співрозмовника, поповнити мовні модулі, розробити калькулятор тарифів. Остання новація допоможе розраховувати вартість поштового відправлення.

Нагадаймо, китайський магазин AliExpress запровадив обов’язкове маркування всіх поштових відправлень штрих-кодами.

Вам також буде цікаво почитати:
Оцініть статтю
Подякуйте нам за корисну статтю - поділіться нею!
AliExpert
Залишити відповідь